Vi ved, at det er svært hele tiden at være i kontakt med dem der køber dit produkt. Med Userwise giver vi dig hurtig adgang til dem der køber dit produkt og gør dig endnu klogere på deres behov og hjælper dig med at afprøve et produkt eller service.
Så kan I altid få viden om, hvordan kunderne opfatter jeres brand, produkt og service og dermed få værdifulde indsigter, som kan hjælpe jer med at træffe velovervejede beslutninger.
Spar tid og ressourcer ved at forstå kundens behov
Forstå hvad jeres kunder kommer for, hvad er det for et problem I skal hjælpe med at løse og hvordan gør I dette?
Er I klar til at skabe nye produkter? Så er det vigtigt først at gå all in på at forstå jeres kunders behov. I spare tid og ressourcer ved at undgå at fokusere på den forkerte målgruppe, og i stedet sikre jer, at I rammer plet hos de rigtige kunder og løser deres problemer. Det er at investere tid og ressourcer helt frem til en lancering, kun for at finde ud af, at behovet er ikke-eksisterende eller i taler til den forkerte målgruppe.
Jo bedre I forstår jeres kunders behov, desto bedre kan I løse deres problem, positionere og differentiere jer i markedet.
Skab den næste succes sammen med dine kunder
Husker du at få kundernes feedback i produktudviklingen?
At lancere et nyt produkt kræver mange udviklingsressourcer og ikke mindst et marketingbudget og salgstimer og det er ærgerligt at komme hele vejen til lancering for at finde ud af, at blive fravalgt fordi man har den forkerte emballage, forkerte produkt størrelse eller forkerte USP’er.
Jeg kan hjælpe med at få jeres kunders feedback på alt fra:
idé- og koncepttestning
Validering af den første prototype til endelig produkt og emballage
Testning af relevant indhold på hjemmeside og produktbeskrivelse
Syretjek af marketingskampagner
Ved brugerinddragelse sikrer I, at I har de rigtige produkter markedsført i de rette kanaler mod de rette kunder. Som udbytte kommer i på forkant med produktudviklingen og jeres konkurrenter og sikre, at I udvikler de rigtige produkter før I bruger unødvendige ressourcer og salgstimer.
Skab uforglemmelige kundeoplevelser
I mener, I har verdens bedste produkt, men det sælger ikke som antaget! Hvad er galt? Ved I, hvordan kunderne oplever produktet, når det er taget i brug?
Her kommer jeg ind. Jeg kan hjælper jer med at fastholde kontakten til kunderne efter køb og give indsigt i kundernes brug og oplevede værdi af jeres produkt. Det er afgørende at undersøge hvorfor kunderne ikke køber igen, da det kan give vigtig viden om hvad der kan forbedres.
At få nye kunder er helt sikkert afgørende for jeres forretning – men at fastholde og skabe loyale kunder og dermed øge chancerne for genkøb, skaber gode tal på bundlinjen. I sænker jeres omkostninger ved at øge genkøbsgraden fra eksisterende kunder fordi:
Få nye kundegrupper
Mange finder det grænseoverskridende, svært og tidskrævende at tale med deres kunder og forstå indsigt i deres købsmønstre? Men der er guld gemt i svarene for, at I kan forstå motivationen hos jeres kunder og hvorfor de fravælger jer. Jeg kan hjælpe jer til at forstå, hvad nye potentielle kunder søger og hvorfor de vælger jer fra. Ved at forstå kundernes motivationer, kan I bruger jeres ressourcer optimalt og dermed får mest muligt ud af jeres marketingsbudget.
I Userwise tager jeg det komplekse og tidskrævende ud af consumer research, ved at foretage videobaserede interviews med jeres kunder, hvor og når det passer dem bedst. Videointerviewene giver mulighed for at se og høre testpersonernes reaktioner og kropssprog, hvilket giver en dybere forståelse af deres holdninger og præferencer. Jeg har adgang til avanceret software, som muliggør transskription af alle interviews i realtid. Jeg har valgt at investere i avanceret software, da det sikrer, at dataene er korrekte og veldokumenterede. Jeg investerer i software, jeg min erfaring og mine kunder fortæller mig, at dette skaber en højere grad af tryghed og tillid, når beslutninger træffes på baggrund af indsigter, der er veldokumenteret.
Jeg tilbyder altid en omfattende skriftlig rapport, der indeholder hovedkonklusioner samt konkluderende og understøttende indsigter. Såfremt i ønsker det, præsenteres denne rapport naturligvis til et møde hos jer i virksomheden, således at I får den optimale forståelse og anvendelse af resultaterne.